Regulamin świadczenie usługi składania i realizacji zamówień za pośrednictwem serwisu internetowego
Operatorem serwisu internetowego www.station-restaurant.pl jest właściciel marki Station Restaurant oraz Station Cafe & Bakery firma THE FRESH FAST FOOD AND FRUITS COMPANY, Plac St. Zdanowskiego 1/130, 08-110 Siedlce, NIP: 821-263-76-11.
Zamówienia internetowe można realizować w dziale 'zamów przez internet' dostępnej pod adresem www.station-restaurant.pl.
Za pośrednictwem serwisu internetowego można składać zamówienia wyłącznie na produkty dostępne w ofercie internetowej.
Operator serwisu zastrzega, iż wybrane produkty zamieszczone w dziale 'zamów przez internet', mogą być czasowo niedostępne np. z powodu braków magazynowych.
Skuteczne złożenie zamówienia, dokonuje się poprzez wybór produktów, w określonej ilości i wypełnieniu niezbędnych danych w całym procesie zamawiania (stronie 'zamów przez internet' oraz 2, 3 i 4 kroku koszyka do których przechodzi się poprzez kliknięcie przycisku 'dodaj do koszyka' a następnie w kolejnych krokach przycisków 'zamawiam' oraz 'dalej'.
Klient zobowiązany jest do wprowadzenia prawidłowych danych odpowiadających stanu faktycznemu.
Złożenie zamówienia obliguje klienta do jego odbioru w wybranym, za pośrednictwem serwisu do składania zamówień, miejscu oraz uiszczeniu, wskazanej podczas zamawiania, opłaty. Anulowania lub modyfikacji zamówienia można dokonać wyłącznie po kontakcie telefonicznych pod nr tel. 517 517 177 lub osobiście w lokalu. Zamówienie może zostać anulowane wyłącznie do momentu rozpoczęcia jego realizacji.
Operator serwisu zastrzega sobie możliwość potwierdzenia zamówienia, poprzez kontakt telefoniczny lub SMS z klientem pod nr. wprowadzonym w formularzu do składania zamówień przez internet.
Operator zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówień klientom, którzy dla wcześniejszych zamówień nie dopełnili zapisów regulaminu.
Dane wprowadzone w procesie zamawiania oraz informacje o nr. IP komputera za pośrednictwem którego było składane zamówienie, gromadzone są w bazie danych serwisu. Operator serwisu zastrzega sobie możliwość pełnego lub częściowego kasowania danych. Operator serwisu zobowiązuje się do wykasowania informacji wprowadzonych w zamówieniu złożonym oraz odebranym i opłaconym przez klienta, po przekazaniu prośby przez klienta na adres mailowy ...
Do prawidłowego procesu składania zamówień, niezbędna jest obsługa cookies (tzw. ciasteczek) w przeglądarce internetowej.
Zamówienia z dowozem realizowane są na terenie Siedlec w czasie określonym w serwisie internetowym.
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje można składać za pośrednictwem adresu e-mail .... listownie lub osobiście w lokalu w formie pisemnej. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia.
Operator zobowiązuje się dostarczyć (dla zamówień z dowozem) lub przygotować (dla odbioru w lokalu) zamówienie w czasie zadeklarowanym przez klienta zgodnie z dostępnymi możliwościami wyboru w 3 kroku koszyka. Czas powinien zostać niezwłocznie wybrany i zaakceptowany poprzez kliknięcie przycisku 'dalej'. W przypadku braku wyboru, zamówienie zostanie zrealizowane w czasie aktualnie podanym w 3 kroku koszyka i potwierdzone w podsumowaniu zamówienia.
W przypadku niedotrzymania czasu, klientowi przysługuje zniżka ... % wartości zamówienia za każde ... min. opóźnienia.
Operator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i opublikowania go na stronie www.station-restaurant.pl.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 lutego 2015 r.
Sprawy nieokreślone w niniejszym regulaminie rozstrzygane będą polubownie. W przypadku braku porozumienia spór rozstrzygany będzie przez Sąd właściwy miejscowo ze względu na siedzibę operatora, zgodnie z regulaminem tego Sądu.